han somnade bakom sina nya solglasögon och han drömde att han inte behövde någon och när han vaknade satt en lapp i hans panna "nu vet du allt om ingenting, din jävla sopa"

Hur svårt ska det egentligen behöva vara att skriva en novell på 5 sidor. För mig är det förjävligt svårt just nu. Jag minns att jag älskade att skriva i mellanstadiet, och även högstadiet. Då minsann hade jag inga svårigheter att skriva ihop cirkus 10 sidor utan problem. Vart är den fantasin? Jag antar att jag förlorat dom hjärncellerna.
Men hur som haver. Jag tänker fortsätta att kolla på förhäxad. Och snora lite till. Och ta lite mer otrivin.

Föressten är Håkan Hellström bästa ever (!!!!!!!!!!!) och jag har hans bok (!!!!!!!!!!), bildbevis:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0