So you miss the feeling when you step outside Yeah your mind comes all untied And then you open up your eyes And you don't feel lonely

Hellu. Finis bjöd mig på bio idag, Gullivers resor, söt film. Till det drack vi båda Dr. Pepper. Tröttnar aldrig på den fantastiska drycken, skulle kunna dricka flera liter. Nej okej nu ska jag inte överdriva.
Imorgon ska jag och några vänner ha födelsedagsfirande hos mig ala. 3rätters middag. Ska bli himla mysigt, och som tema har vi "mexicant". Och på tal om det ser jag att jag bör flytta mina kläder som på något vis hamnat på golvet in till min garderob istället eftersom några av tjejerna ger mig sällskap på natten sedan. Fast det görs imorgon, för nu tänker jag dricka thé, leka soffpotatis och zappa resten av kvällen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0