One Two Three Four Tell me that you love me more Sleepless long nights That is what my youth was for

Alla hjärtans dag idag. Var med chrille hela eftermiddagen/kvällen. Vi åt mat, tittade på film och mös.  Tycker om honom så himla obeskrivligt jävla mycket så att jag vill typ hoppa runt, skrika så hela världen hör och sådant. Sött huh? Har föressten insett hur otroligt dålig jag är på att lämna in saker i tid. Är nästan klar med naturkunskapen och har haft den "nästan klar" i 2 veckor då jag tänkt att "nu ska jag inte lämna in försent" men nu sitter jag här med en nästan klar naturkunskapsuppsats som ska in imorgon, och jag tänker gå och lägga mig nu faktiskt. Så synd...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0