I think I wanna dance Gotta, gotta Little girl Wendy's parade Gotta, gotta, gotta

Det känns som att jag tröttnat på mitt bloggnamn. I princip alla heter deras för + efternamn och nu vill inte jag bara vara en i mängden som också gör det. Dessutom är jag trött på designen och vill göra om den dirr, dock har jag inte något bildredigeringsprogram eller något alls på denhär skitdatorn så jag måste sitta vid pappas och det orkar jag inte. Som tur är iallfall så är jag påväg att köpa mig en ny fräsh super hightec dator, eller ja, åtminstonde en ny.
Så...vi får väll se hur det framtiden blir för denhär bloggen. Inte för att jag direkt lägger ner mitt liv åt den men, alltid roligt att skriva av sig och leka lite cool ibland.

Och jag kanske borde börja göra sådanadär småsaker som får en att må lite bättre, höja självkänslan och njuta lite extra av att man har känslan av att vara nöjd. Typ som att städa mitt rum, vattna blommorna så dom inte vissnar och dör, träna oftare, göra inlämningar, plugga till prov osv i tid. Är dålig pådedär.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0