time is all around

Jag har alltså i princip förfrusit mina fossingar. Jag som faktiskt trodde att tre par sockor och mina converse skulle stå imot den -25 gradiga kylan, men icke! när jag kom hem igårkväll kändes det som att jag rullade fram, att jag hade som bollar under fötterna och sedan när jag satt på mig tjugo par raggsockor och fötterna började bli lite varmare började dom att värka som f*n. Jag blev nästan lite rädd. Nu får jag börja att använda mina kängor annars slutar det väll med att jag får amputera bort båda mina fötter.
Men annars då, vad händer? Jag åker ner till Göteborg imorgon kring lunchtid och kommer hem på söndag kväll. Och jag har lovat mig att fota som tusan för det måste jag komma igång med igen.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0