2010

Nytt år, nya möjligheter. 2009 är över. När jag ser tillbaka på året som gått ser jag tillbaka på något positivt, jag har hittat mig själv, mina riktiga vänner och blivit lite mer vuxen. Jag ansvarar för mina handlingar, behandlar folk på rätt sätt och ser till att jag faktiskt samtidigt mår bra. Men även fast nu, de sista månaderna, som har varit omtummlande på något sett, jag har varit förvirrad, inte vetat vad jag velat. Jag ser det ändå som positivt, för av all denna förvirring kommer det sedan upp svar. Det har inte gjort det ännu, men jag vet att dom kommer. Jag är ung, tonåring.På min långa väg till att bli vuxen. Förvirring hör till åldern, jag är iallfall klok nog att förstå varför jag är förvirrad. Nej föressten, jag vet inte varför, varken ut eller in, men ändå känns det som att jag vet. Nu låter jag förvirrad, förvirrar er, men sån är jag just nu. Och sån kommer jag vara tills jag hittar mina svar. Jag ska försöka få någonting ut av 2010, jag vill lyckas. Ta mina chanser, göra det jag har som mest passion för - skriva,sjunga,spela och fota. Denna kombination gör mig glad. Jag kan göra någonting riktigt bra av dom sakerna. Jag vet det. Innan året är slut ska jag ha lyckats. Jag ska även gå ut nian med bra betyg. Jag ska känna att jag är nöjd. Men att få upp mina betyg till den nivån jag vill ha dom i krävs det självklart att jag prestrerar dubbelt så mycket som jag gjort den gågna terminen i nian. Jag har inte alls varit så aktiv, men nu måste jag ändra på det. Jag ska lyckas. Jag kan lyckas. 2010 ska bli ett bra år. Som man säger "det blir som man gör det till" Och jag tänker göra allt för att jag ska klara mina mål, och jag ska bli lyckligare än någonsin.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0