18:33 tionde augusti

Jag har drabbats av en kris. Jag har ju nu valt estet musik dessvärre har jag börjat tveka. Nu är jag himla nära på att byta till SP även fast jag egentligen inte alls är säker på det heller. Förstår inte varför det ska vara så svårt att bara bestämma sig för en sak sedan hålla fast vi det. Aja vadsjutton, det löser sig alltid även fast jag känner att det svider lite i hjärtat när jag känner att jag verkligen är en förvirrad liten flicka som inte vet vad jag vill. Och jag måste bestämma mig inom den närmaste månaden...åh herre min gud. hjälp mig.

Men iallfall så åker jag och michelle till stockholm på lördag, går på the voice och bor på hotell vilket ska bli himla trevligt, på måndag ska jag till falun och ett par dagar senare börjar skolan. Skolan.... åh. Vart har lovet tagit vägen egentligen? Måste verkligen ta vara på de sista dagarna nu! därför ska jag inte sitta här och disskutera med mig själv. xxx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0