you know that I, I will survive

Yes! jag och kikki överlevde. Ärligt talat så kändes det inte som jag haft något uppehåll med moppeåkningen alls och de gick som smort. Vi drog oss mot lillsjön och njöt av solen som sken, varmt var det också.
Nu har jag skrivit en minimal bit på uppsatsen, ska plugga till tusen imorgon och på torsdag,och på fredag med för den delen, uppsatsen ska vara inne 00.00 senast, och jag har en känsla av att jag skickar in den i sista sekund.
Imorgon kommer min dag bestå av matte matte och ännu mera matte. Vi börjar dagen med en mattehalvdag, sedan ett hål på cirkus tre timmar. Efter det har vi en lektion där vi får välja mellan matte och uppsatsen. Jag väljer matten. Det behöver jag med tanke på nationella på fredag. Jo jo anyway. Nu ska jag ställa mig i duschen och sedan läsa i boken som ska vara urläst och recensionerad (är det ens ett ord?) tills på fredag. Satan vad mycket det händer på just den dagen. Aja, duschen kallar!  Smell you later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0