Och den stund som jag kände som nära var blott alvedon och dom himmelska ben som jag ville förtära dom gick där ifrån

Min fina Michaela.

Dagen kom igång när klockan slog tre och vi klämde in oss i bilen för att åka till borlänge. Jag kan inte säga att min plånbok led, snarare min moders. Men jag kom hur som haver iallfall hem med en ny jeansjacka och en väska. Min gamla väska har gjort sitt för egentligen så länge sen då jag har fått tagit till extra knep för att den inte ska rasa isär totalt. Mina beigebruna (egentligen vita) converse ska också bli utbytta inom en snar framtid.
Imorgon kommer Mickis hit kring 10 och hoppar i min säng...eller något. Vad vi gör får vi vänta och se ;)
Nu ska jag sätta mig med ett glas Fanta med is och zappa mellan kanalerna. xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0