Im a creep Im a wierdo

Urkasst väder vilket suger musten ur mig att vistas utanför dörren efter skoltid.
Sedan kan jag uppdatera med att flytten flyter på och jag har endel träningsvärk efter en hel del lådor bil in bil ut trappa upp trappa ner ungefär. Nu står plugga fysik på kvällens schema, och efter att jag plågat mig igenom det så ska jag ragga upp mina föräldrar till tv:n och slå på en film och äta ost & kex.
Helgens, eller framför allt fredagens planering lyder att jag och tre kompisar tar oss till hedemora och ser några
lokalband. Awesome!

OCH MATTEPROV IMORGON, ÅH NEJ.

Kommentarer
Postat av: LIENE

Vart ska du flytta?:)

Har inte varit i skolan på länge för att har varit sjuk och det var så länge sen du sa vi kunde söka till idol tillsammans så jag frågar det här. Är du fortfarande med på det? Jobbigt att åka dit ensam ju.

2010-04-24 @ 10:31:48
URL: http://lienes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0