headline



Påskluchen som vi blev bjudna på i lördags på en mysig resturang i Norberg bjöd på mycket gott, dock hade jag nästan precis ätit frukost och var inte speciellt hungrig men jag kunde få i mig åtminstonde en omgång.

Det blev inte så många rader skrivna på dendär uppsatsen som jag tänkt från början utan jag tog mig ut till Michelle istället för att tillbringa eftermiddagen och kvällen med henne. Vi fotade endel och gick och köpte endel onyttigheter från hemköp. Och eftersom jag bara har lust att sätta mig framför tv:n och doppa oreokakor i mjölk så är det precis det jag tänker göra nu. Så ha en fortsatt trevlig måndagskväll så hör jag väll av mig när jag stoppar tummen i röven och orkar uppdatera igen ;d

x 'n o

Kommentarer
Postat av: LIENE

Maten ser god ut:)

2010-04-09 @ 12:21:12
URL: http://lienes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0