en dag försvinner jag från dina ögon som en svår och jobbig grej/ Lars winnerbäck

Nu när jag ser ut genom fönstret så ställer jag mig frågan "vart tog våren vägen nu då?"  kan den inte hålla sig längre än 2-3 dagar? Igår kände jag mig på humör att inhandla både jeansjacka och andra vårkläder, men nu känns det som att det inte behövs. Förbannat. Men iallfall, Zacke ligger och snarkar bredvid mig och jag har precis tittat klart på en film och druckit 1:a koppen kaffe för idag. Jag funderar starkt på att sätta igång word och skriva lite på min uppsats som ska vara inne den 16:e. Den är viktig. Livsviktig. Skämt o sido, men tillräckligt viktig för att börja på med sissådär två veckor innan deadline. Så lika bra det. Kommer nog tillbaka med bilder från helgen,påskfirandet och ska försöka flörta till mig några bilder från i lördags.



Och grattis till Erica som fyller SEXTON BAST idag!  Firar dig på lördag honey.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0