my christmas








Jag började min morgon, som alla andra julaftonsmornar de senaste åren att kliva upp rätt tidigt och följa med farfar och tända ljus runt om på kyrkogårdar. Vi åt julbord, kollade på kalle och öppnade julklappar. Det två sista bilderna visar två av sakerna jag fick, ett keyboard och den snyggaste collagetröjan i värden. Vi drack glögg, åt från andra lagret av alladin asken även fast det övre lagret hade några praliner kvar som ingen ville äta - inte ens farmor. Allt var bra och vi bara mös och det var så skönt att bra sitta där.
Nu är mormor påväg och det blir väll någon lilljulafton idag , innan dess ska jag träffa malin.

xoxo


Kommentarer
Postat av: michaela

bara för att jag har beställt en sånnnn tröja :D

2009-12-25 @ 19:08:42
Postat av: tove

sv: härligt! :D

2009-12-25 @ 20:04:21
Postat av: frida

men självklart tovelitove!



julafton(Y)(Y)

2009-12-28 @ 21:10:53
URL: http://todaystartsthefuture.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0