hey mr snowman

converse + rätt många cm snö = kaos, jag tror mina fötter fått köldskador allvarligt talat.
men jag ska inte klaga på att snön äntligen kommit för nu är allt så mycket mysigare när man kan sitta i köket och dricka glögg, äta pepparkakor och kolla ut på snöyran istället för att det ska regna och vara grått.
och ni vet dendär känslan när man halkar till och känner sig hejdundrande töntig och kollar sig runt om för att se så att ingen såg? den har jag upplevt x antal gånger denhär dagen och jag känner mig lika fjantig alla gånger.

jag ska försöka att bli bättre på att lägga in mer bilder, för jag fotar ju en heldel men du ligger bara och skräpar på hårddisken vilket är rätt onödigt när jag faktiskt kan göra bloggen lite roligare!

Kommentarer
Postat av: h a i d i s -

SV: oh, hihi okej ;)

2009-12-17 @ 19:01:36
URL: http://haidis.se/
Postat av: linnéa

lyckat :)))

2009-12-18 @ 20:42:45
URL: http://linneanykanen.blogg.se/
Postat av: LIENE

sv: hehe undrar jag med:P men vi hade ju pratat om att vi skulle synas efter jullovet bara men eftersom resten av min klass hade profil tänkte jag gå dit ändå och se för att vara säker. Tydligen kom inte dom andra för dom trodde att vi skulle ses efter lovet. Så tror jag iaf.

Hur var julkonserten förresten?



Haha jag har också halkat ett par gånger:P

2009-12-19 @ 17:14:16
URL: http://lienes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0