heartbeats


tröjor från modekungen.se
jag måste erkänna att jag har blivit ett storatröjorochskjortamedmassasmyckenochconverse (knepigt ord där) freak. och sedan kan jag med lättnad säga att jag nu är 99,9% säker på vilken linje jag ska gå till hösten. kan ni gissa eller ska jag avslöja? estet med inriktning musik såklart. det passa mig bäst måste jag nog medge.

och nu har även kylan kommit till avesta och lite snö har lagt sig på marken. då kanske man kan hoppas på en vit jul iår? påtal om jul så har jag föressten inte köpt en enda julklapp. såhär sen brukar jag aldrig vara,tur att jag ska ut nästa helg och köpa de flesta. till lite senare ikväll tror jag att det blir knäckbak men innan det ska jag plugga lite hemkunskap.

Kommentarer
Postat av: LIENE

sv: mm det blir ju så, just därför ville jag inte läsa böckerna före filmerna.

2009-12-13 @ 21:58:50
URL: http://lienes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0