4 days left to christmas


Granen är påklädd, knäcken är gjord,snön faller utanför och julkänslar börjar faktist få tag i mig också. Nu har jag hunnit sett både Grinchen och Shrek på tv som har blivit någon slags tradition för mig. Varje jul vaknar jag, fixar mig en god frukost och sätter mig i soffan och slår på tv:n och ser på någon såndär julfilm som brukar gå på tv. Det är så himla mysigt! Det som nu är mindre mysigt är att jag ska storstäda mitt rum, vilket kan ta en stund. Men resultatet blir ju trots allt bra, och i slutändan är jag oftast nöjd med att jag stod ut med att ödsla en timme på att städa. Så det är vad jag ska göra nu, sedan får vi väll se vad jag hittar på.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0